Smeđe stepenice od bukovog drveta
Kód: MO-SMVP0001_JS-S004Detailní popis produktu
Smeđe Montessori stepenice od bukovog drveta (10 prizmi)
Senzorna Montessori pomagala sastoji se od deset smeđih prizmi od tvrdog bukovog drveta. Prizme tvore stepenice koje potiču razvoj vizualne i mišićne percepcije dimenzija i pripremaju dijete za kasnije matematičke koncepte.
Opis i dimenzije
Prizme se razlikuju po širini i visini, duljina je konstantna: 20 cm. Najmanja prizma ima dimenzije 1 × 1 × 20 cm, najveća 10 × 10 × 20 cm. Površina je glatka, prirodna smeđa boja drveta.
Kontrola pogreške
Vizualno — dijete prepoznaje ispravan redoslijed prema jasnoj razlici u veličinama.
Ciljevi
Izravni ciljevi
- Poboljšanje ciljanih pokreta
- Razlikovanje debljine
Neizravni ciljevi
- Razvoj matematičkog mišljenja
- Trening hvatanja
- Kontrola pokreta
- Koordinacija oka i ruke
- Razumijevanje slijeda i reda
- Koncentracija
Dob i napomena
Dob: od 3 godine.
Napomena: preporučena terminologija pri radu s pomagalom uključuje pojmove „debeli“ i „tanki“ uključujući njihove komparative i superlative.
Sve Montessori igračke temelje se na pedagoškom pristupu talijanske pedagoginje Marie Montessori.
Prednosti igračke
- Poboljšanje grube motorike
- Koordinacija pokreta (suradnja ruka–oko)
- Razlikovanje veličine i težine
- Proširenje rječnika (brid, prizma, strana itd.)
- Usvajanje pojmova „uski“ naspram „široki“ (ili „debeli“ naspram „tanki“)
- Uspoređivanje i stupnjevanje (uski–uži–najuži / široki–širi–najjširi)
- Priprema za matematiku i geometriju (decimalni sustav)
Rad s alatom
Postupak vođenja aktivnosti preporučen za slobodan senzorički rad:
- Na pripremljenu prostirku rasporedite prizme neuredno.
- Uzmite najširu prizmu, izvažite je, pogladite njezine površine i stavite na lijevu stranu prostirke (može se raditi i s dvije prostirke).
- Pregledajte preostale prizme, odaberite najbližu užu prizmu i stavite je pored prve; nastavite na isti način dok ne nastanu stepenice.
- Radite polako i usredotočeno. Rukom pritisnite stepenice odozgo prema dolje i pratite glatkoću pokreta.
- Ispravnost redoslijeda može se provjeriti prislanjanjem najužeg kvadra na susjedni širi — nakon prislanjanja bi odgovarao.
- Rastavite stepenice i ponudite djetetu da samo isproba gradnju. U početnoj fazi nije potreban verbalni popratni tekst koji bi djetetu odvlačio pažnju.
- Prilikom ponavljanja postupno imenujte predmete i korake, upoznajte dijete sa svojstvima kvadra i provjerite razumijevanje zadataka jednostavnim zahtjevima („dodaj mi najširu stepenicu”, „uzmi najužu” itd.).
Varijacije rada s pomagalom
- Dijete slaže kvadre jedan na drugi ili jedan pored drugog prema vlastitom nahođenju i istražuje njihova svojstva.
- Izostavljanje svake druge stepenice ili druge varijacije redoslijeda za istraživanje promjena u gradnji.
- Rad s pripremljenim karticama s tlocrtima kvadra (1×20 cm do 10×20 cm): precrtani, izrezani i eventualno laminirani tlocrti, koji se mogu dopuniti brojevima 1–10; dijete može pridruživati kvadre brojevima ili graditi prema brojčanim nizovima.
- Gradnja stepenica prema uzorcima na karticama.
- Kombinacija s drugim Montessori pomagalima (npr. Ružičasti toranj, Crvene šipke) bilo slobodno, bilo prema karticama i uzorcima.
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Senzorni odgoj |
|---|---|
| EAN: | 8596027003978 |
| Dob: | 3 + |
| Materijal: | Drvo |
| Preporučeno doba: | 3, 4, 5 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
