Smeđe stepenice

Kód: MO-SMV0001_S0004
€99,90 €82,56 bez DPH
U roku od 7 radnih dana
Můžeme doručit do:
26.11.2025
Možnosti doručení
  • 10 smeđih prizmi od tvrdog drveta
  • Konstantna duljina 20 cm, veličine 1x1x20 cm do 10x10x20 cm
  • Razvija vizualnu i mišićnu percepciju dimenzije; vizualna kontrola pogreške
  • Izravni ciljevi: usavršavanje ciljanih pokreta i razlikovanje debljine
  • Neizravni ciljevi: trening hvatanja, kontrola pokreta i koordinacija oko-ruka
  • Uči pojmove „uski/široki“ uključujući komparative i superlative
  • Pogodno od 3 godine; priprema za matematiku i decimalni sustav

Detailní informace

Detailní popis produktu

Osjetilni prizmi – set od 10 drvenih prizmi

Osjetilno Montessori pomagalo sadrži deset smeđih prizmi od tvrdog drveta. Prizme su iste duljine 20 cm, razlikuju se po širini i visini (najmanja 1×1×20 cm, najveća 10×10×20 cm). Pomagalo razvija vizualnu i mišićnu percepciju dimenzije i priprema dijete za kasnije matematičke pojmove.

Opis

Deset drvenih prizmi različitih presjeka namijenjeno je sastavljanju u stupnjeviti niz (stepenice). Prizme su glatke, čvrste i prikladne za samostalnu manipulaciju djeteta.

Parametri

  • Broj komada: 10
  • Materijal: tvrdo drvo
  • Boja: smeđa
  • Dimenzije: duljina 20 cm, presjeci od 1×1 cm do 10×10 cm

Ciljevi pomagala

Izravni cilj

  • Poboljšanje ciljanih pokreta
  • Razlikovanje debljine

Neizravni cilj

  • Razvoj matematičkog mišljenja
  • Trening hvatanja
  • Kontrola pokreta
  • Koordinacija oka i ruke
  • Slijed i red
  • Koncentracija

Dob

Prikladno za djecu od 3 godine.

Napomena

U vezi s ovim pomagalom može se koristiti nazivlje „debeli“ i „tanki“ uključujući njihove komparative i superlative.


O Montessori

Sve Montessori igračke temelje se na načelima talijanske pedagoginje Marie Montessori. Pomagala su iskoristiva samostalno i u kombinaciji s drugim didaktičkim pomagalima.

Prednosti igračke

  • Poboljšanje grube motorike
  • Koordinacija pokreta (suradnja ruka–oko)
  • Razlikovanje veličine i težine
  • Proširenje rječnika (npr. brid, prizma, strana)
  • Usvajanje pojmova „uski“ vs. „široki“ (event. „jaki“ vs. „tanki“)
  • Uvježbavanje uspoređivanja i stupnjevanja (npr. uski, uži, najuži)
  • Priprema za osnove matematike i geometrije (decimalni sustav)

Rad s alatom

Na pripremljenu prostirku rasporedite neuredno pojedinačne prizme. Uzmite najširu prizmu, pregledajte je i položite na lijevu stranu prostirke. Zatim odaberite najbližu užu prizmu i položite je pored prve. Ponavljajte dok ne nastanu stepenice.

Radite polako i usredotočeno. Rukom pritisnite ili pogladite stepenice odozgo prema dolje, čime dijete osjeća harmoniju pokreta. Ispravnost redoslijeda možete provjeriti prislanjanjem najuže prizme uz susjednu – uža prizma će nakon prislanjanja odgovarati susjednoj široj.

Nakon sastavljanja stepenice rastavite i ponudite djetetu da samo isproba gradnju. U početnim fazama nije potreban verbalni popratni sadržaj koji bi dijete ometao; pri ponavljanju postupno imenujte predmete i korake i razvijajte tako rječnik.

U daljnjem postupku mogu se zadavati jednostavni zadaci, na primjer:

  • „Dodaj mi najširu stepenicu.“
  • „Položi pored nje užu stepenicu.“
  • „Uzmi u desnu ruku najužu stepenicu.“
  • Pitanja tipa: „Koja je stepenica najuža?“, „Kakva je ova stepenica?“

Varijacije rada s pomagalom

  • Dijete slaže prizme jednu na drugu ili jednu pored druge slobodno i istražuje njihova svojstva, može preskočiti svaki drugi korak i sl.
  • Slaganje prema karticama s tlocrtima (1×20 cm, 2×20 cm … 10×20 cm). Kartice se mogu izraditi precrtavanjem tlocrta na papir, izrezivanjem i eventualnim laminiranjem; kartice se mogu dopuniti brojevima 1–10.
  • Pridruživanje prizmi brojevima ili slaganje prema brojčanim nizovima (npr. 10, 8, 6, 4, 2 ili 1, 3, 5, 7, 9).
  • Gradnja stepenica prema uzorcima na karticama.
  • Kombinacija s drugim pomagalima (npr. Ružičasti toranj, Crvene šipke) bilo slobodno ili prema predlošcima.

Doplňkové parametry

Kategorie: Senzorni odgoj
EAN: 8596027003503
Dob: 3 +
Materijal: Drvo
Preporučeno doba: 3, 4, 5

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola