Obojene pločice 2 - Prošireni set
Kód: MO-SMV0005_S007Detailní popis produktu
Obojene pločice – prošireni set (11 parova, 22 pločice)
Senzorna Montessori pomagala namijenjena prepoznavanju i uparivanju boja. Set sadrži 22 pločice u drvenom okviru, raspoređene u 11 parova različitih boja.
Opis seta
Svaka pločica ima drveni okvir sa strane, obojena površina je u sredini. Set sadrži sljedeće boje:
- crvena
- plava
- žuta
- zelena
- narančasta
- ljubičasta
- ružičasta
- smeđa
- crna
- siva
- bijela
Svrha pomagala
Pomagalo potiče djetetovu orijentaciju u svijetu boja i razvoj kromatske percepcije. Dijete uparuje iste boje, upoznaje se s njihovim nazivima i proširuje rječnik. Istovremeno razvija osjećaj za boje i stječe sposobnost samostalne orijentacije u prostoru boja.
Kontrola pogreške je vizualna: dijete procjenjuje harmoniju ili disharmoniju uparivanja. Kontrola pogreške ima smisla samo kada je dijete sposobno razlikovati boje vidom.
Obrazovni ciljevi
Izravni cilj
- orijentacija u svijetu boja
- razvoj kromatske percepcije
Neizravni cilj
- priprema za umjetnost
Preporučena dob i napomene
Preporučena dob: od 3 godine.
Prošireni set sadrži i nazive pojedinačnih boja. Počinjemo s primarnim bojama. Set "Bojne pločice 2" preporučljivo je ponuditi djetetu tek nakon što svlada "Bojne pločice 1" (osnovni set).
Za rad s pločicama potrebni su dobri svjetlosni uvjeti. Prilikom nošenja kutije pokažite djetetu kako palčevima pridržavati poklopac kutije.
Sve Montessori igračke temelje se na načelima talijanske pedagoginje Marie Montessori.
Dodatni alati dostupni su pod markom Moyo Montessori.
Postupci rada
Postupak I
- Rad se može izvoditi na podlozi za stolom ili na tepihu na podu. Radu prethodi upoznavanje s kutijom I, dijete bi trebalo znati osnovne boje.
- Postavite kutiju s pločicama lijevo ispred sebe. Otvorite poklopac i stavite ga ispred kutije.
- Izvadite 3 para obojenih pločica – dva para poznata djetetu i jedan par s novom bojom. Položite ih razbacano ispred djeteta.
- Pazimo na pravilan hvat pločice: uvijek za drveni rub, ne dodirujemo obojene površine.
- Zatvaramo kutiju. Dijete traži parove iste boje i slaže ih slijeva nadesno ispred sebe.
- Nakon sparivanja sva 3 para pitamo želi li dijete nastaviti; ako želi, sparirane pločice stavljamo na stranu i izvadimo sljedeća 3 para. Postupno dijete radi sa svim parovima.
- Po završetku rada kutiju pospremimo na mjesto.
Postupak II
- U daljnjem radu imenujemo boje rečenicama tipa: "To je crvena", "Pokaži crvenu", "Pokrij plavu", "Koje je to boje?" Dijete imenuje boje.
- Prilikom uvođenja nove boje uvijek zamijenimo jednu poznatu nepoznatom.
- Ako dijete svlada boje iz kutije I i II, može se prijeći na kutiju III.
Vježbe i dodatne aktivnosti
Daljnje aktivnosti demonstrirajte tek nakon što dijete stekne iskustvo u rukovanju materijalom i može vizualno razlikovati boje.
- Traženje parova – dijete pridružuje predmetima razreda predmete iste boje.
- Igra – dijete pridružuje predmetima (igračke, odjeća itd.) predmete iste boje.
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Senzorni odgoj |
|---|---|
| EAN: | 8596027003541 |
| Dob: | 3 + |
| Materijal: | Drvo |
| Preporučeno doba: | 3, 4, 5, 6 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
