Crveno-plave šipke
Kód: MO-MAT0190_M063Detailní popis produktu
Crveno-plave šipke (1–10)
Pomagalo za upoznavanje djeteta s količinom i imenovanjem brojeva od 1 do 10. Set od deset crveno-plavih štapića omogućuje taktilno i vizualno doživljavanje količine i uspoređivanje duljina.
Opis
Set sadrži 10 štapića presjeka 2,5 × 2,5 cm i duljina u rasponu od 10–100 cm. Štapići se razlikuju po duljini i izmjeni crvenih i plavih dijelova, što potiče percepciju redoslijeda, kratko/dugo i imenovanje pojedinačnih duljina.
Upute za uporabu
Upoznavanje s pomagalom
Prenesite štapiće na prostirku. Hvatanje je slično kao kod crvenih štapića – prstima za bočne strane, čime dijete percipira duljinu. Ako je štapić predugačak, pokažite okomiti položaj s laktovima uz tijelo. Krećite se tiho i polako.
Rasporedite štapove na tepih i pustite dijete da ih poredi po duljini. Provjerite ispravnost redoslijeda pomoću najkraćeg (crvenog) štapa. Možete vježbati redoslijed i imenovanje ponavljanjem brojeva naglas: stavite dlan na dijelove, brojite i imenujte štap („To je tri.“), dijete ponavlja za vama.
Zatim promiješajte štapove i zadajte zadatke tipa: „Molim te, dodaj mi štap Četiri.“, „Molim te, dodaj mi štap koji slijedi.“, „Molim te, dodaj mi štap koji je ispred njega.“
Štapovi se mogu slagati u različitim uzorcima – od najkraćeg do najduljeg, obrnuto ili od srednjeg. Uvijek koristite sve štapove jer čine cjelinu.
Rad u grupi
Ako aktivnost uključuje više djece, svako dijete odabire jedan štap. Prema duljini štapa, dijete kaže svoje „ime“: „Ja sam jedinica“, „Ja sam petica“ itd. Djeca prvo vježbaju prenošenje štapova (npr. usredotočenim hodanjem), a zatim traže svog susjeda kako bi se svi štapovi poredali u nizu. Drugo dijete ili učitelj zatim broji dijelove naglas i provodi kontrolu.
Trening pamćenja
Nakon što posložite štapiće, pozovite dijete da zatvori oči ili se okrene i sakrijte jedan štapić. Dijete pogađa koji nedostaje. Kasnije se može ukloniti više štapića istovremeno.
Dodatne mogućnosti i igre
- „Napravi toliko koraka koliko ima dijelova na tvom štapiću. I natrag!“
- „Lupkaj kod svakog plavog dijela (parne znamenke). I natrag.“
- „Poskoči kod svakog crvenog dijela (neparne znamenke). I natrag.“
- Slaganje štapića u različite oblike prema djetetovoj mašti.
- Pridruživanje kartica s odgovarajućim brojevima.
- Uspoređivanje šipki (dulje x kraće, više x manje); kasnije dodati znakove < i >.
- Mjerenje duljine i visine: koliko je dugačak krevet, stol, hodnik; koje šipke dosežu do koljena, pupka, pazuha itd.
PARAN i NEPARAN
Kada dijete svlada brojanje dijelova, zamolite ga da imenuje samo crvene dijelove (plavi šute) i obrnuto, samo plave (crveni šute). Time se vježba razlikovanje parnih i neparnih brojeva.
Napredne varijante
U naprednijoj fazi, šipku br. 10 može se produžiti za dodatne dijelove (11, 12, 13 itd.) i uvesti zbrajanje, oduzimanje ili traženje parnih i neparnih vrijednosti. Rad se može dopuniti radnim listovima, ali uvijek postupajte od konkretne manipulacije sa šipkama do apstraktnog rada na papiru.
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Matematika |
|---|---|
| EAN: | 8596027001745 |
| Dob: | 4 + |
| Materijal: | Drvo |
| Preporučeno doba: | 4, 5, 6 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
