Brojevi i žetoni, Parno-neparno
Kód: MO-MAT0128_M078Detailní popis produktu
Kutija s drvenim žetonima i brojevima (44 žetona)
Pomagalo sadrži kutiju od prirodnog drva s 44 žetona i drvenim izrezbarenim brojevima. Služi za vježbanje brojčanog niza, brojanje i razumijevanje strukture brojeva kao zbroja pojedinačnih jedinica.
Svrha i korist
Glavni cilj je ojačati svijest djeteta da je svaki broj sastavljen od odvojenih količina jedinica. Pomagalo pomaže djetetu:
- ovladati niz brojeva 1–10 i pridružiti svakom broju odgovarajuću količinu,
- vizualizirati parne i neparne brojeve,
- steći predodžbu o množenju i djeljivosti putem rasporeda žetona (npr. 6 se može prikazati kao 3 para vodoravno = 2×3 ili kao dva reda po tri = 3×2).
Prikladna dob
Pomagalo je namijenjeno djetetu od 4,5 godine.
Priprema i tijek rada
Preduvjet za rad je poznavanje pojma broja i niza 1–10. Preporučeni postupak pri radu:
- Zamolite dijete da donese pomagalo na tepih ili mali stol.
- Kutiju sa žetonima i brojevima postavite lijevo od sebe, blizu djeteta. Brojeve rasporedite na stol u bilo kojem redoslijedu.
- Ako pitate dijete kojim brojem započinjemo brojčani niz, dijete obično preda broj 1; stavite ga lijevo i ostavite prostor ispod broja za žetone.
- Nastavite zajedno tako da dijete predaje sljedeće brojeve, a vi ih postupno stavljate desno tako da nastane brojčani niz do 10.
- Nakon dovršetka niza, pristupite stavljanju žetona: ispod broja 1 stavite jedan žeton, ispod broja 2 dva žetona kao par, ispod broja 3 dva kao par i treći žeton u sredinu, ispod broja 4 dva para itd.
- Neka dijete nastavi samo; ispravan raspored provjerite time da nijedan žeton ne nedostaje niti ne preostaje.
- Na kraju zajedno s djetetom pročitajte brojeve od jedan do deset i prebrojite žetone. Bez riječi prijeđite prstom liniju između parnih žetona i iznad neparnih se zaustavite.
- Pokažite djetetu da je savladalo zadatak i ponudite ponavljanje prilikom sljedeće prilike.
Vježba: parni i neparni
Postupak za uvježbavanje pojmova parni i neparni:
- Stavite kažiprst između broja 1 i njegovog žetona; dijete će primijetiti da ne može proći — takav je broj neparan.
- Kod broja 2 kažiprstom prođete između žetona — takav je broj paran. Ponavljajte prikaz na ostalim brojevima.
- Zatim svaki drugi broj (počevši od dvojke) lagano pomaknite prema dolje, parove žetona pomičite uvijek po dva, čime vizualno odvajate višekratnike broja dva.
- Koristite metodu pitanja u tri koraka: „Pokaži mi koji su brojevi parni/neparni.“, „Pokaži mi neki parni/neparni broj.“, „Koji je ovo broj?“
Podrška pravilnom orijentiranju znamenki
Ako dijete neke brojeve postavlja obrnuto, nemojte ih provjeravati izravnim ispravljanjem. Pripremite drvene pločice ili papirnate podloge s označenim nizom brojeva, drvene izrezbarene brojeve promiješajte na stolu i pustite dijete da prilaže brojeve na pločice kako bi naučilo pravilan položaj brojeva.
Alternativni materijali
Umjesto crvenih žetona mogu se koristiti i drugi sitni predmeti, na primjer stakleni kamenčići, češeri ili školjke.
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Matematika |
|---|---|
| EAN: | 8596027001356 |
| Dob: | 4 + |
| Materijal: | Drvo |
| Preporučeno doba: | 4, 5, 6 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
